Har du brug for rådgivning?
Vi sidder klar til at rådgive og hjælpe med alle de spørgsmål, du måtte have ift. din virksomhed og COVID-19. Det kan f.eks. være om:
- hjælpepakkerne og hvad de betyder for dig
- dine medarbejdere, lønforhold mm.
- refusion og ansøgning heraf
- din virksomheds økonomi, skat, moms, udsatte frister mm.
Kontakt
Vores Corona-hotline har åben alle hverdage fra kl. 9.00-16.00.
Ring til os på 70 232 232
Skriv til os på corona-hotline@azets.com
6. januar 2021
Følg med og få vigtig viden på bloggen
COVID-19 | Forårets hjælpepakker genindføres i hele landet
18.12.2020
Regeringen og flere partier er blevet enige om en aftale med det formål at genindføre hjælpepakkerne fra foråret, målrettet danske virksomheder. Nu er næste skridt EU-godkendelse i relation til statsstøttereglerne.
COVID-19 | Lønkompensation er igen en mulighed
11.12.2020
Landet er igen lukket ned, og atter står mange arbejdsgivere overfor at skulle afskedige medarbejdere. Derfor er arbejdsmarkedets parterne hurtigt blevet enige om at genindføre en lønkompensationsordning
COVID-19 | Status på hjælpepakker og gode råd
02.11.2020
I den aktuelle situation med COVID-19 er det vigtigt, at du som erhvervsdrivende og virksomhedsejer gør dig nogle alvorlige overvejelser om, hvordan du kan skåne og sikre din likviditet på den mest hensigtsmæssige måde.
6. januar 2021
Azets bakker op om regeringens tiltag
Som en stor virksomhed i Danmark med medarbejdere fordelt over hele landet, bakker Azets fuldt op om de initiativer, der løbende fremlægges på Statsministeriets pressemøder.
Som følge heraf, har vi i Azets besluttet, at alle medarbejdere som udgangspunkt arbejder hjemmefra i den kommende periode. Samtidig opfordrer vi til, at fysiske møder begrænses og i stedet afholdes via telefon eller online-kanaler.
Håndtering af leverancer og aftaler
Som en teknologidrevet virksomhed, der også i en almindelig hverdag anvender digitale redskaber og kanaler, er Azets godt gearet til denne situation. Det betyder, at ingen kunder skal være bekymrede for aftalte leverancer. Vores konsulenter tager hånd om kunder og opgaver præcis som de plejer - blot fra et andet sted.
For enkelte afdelinger, hvor vi har vurderet det som nødvendigt, vil der være et mindre beredskab af konsulenter på Azets’ kontorer.
Alle aftalte møder vil som udgangspunkt også blive gennemført. Kunder og samarbejdspartnere aftaler med deres faste kontaktperson i Azets, hvilken mødeform der er bedst passende.
Azets opfordrer alle medarbejdere til at udvise ansvarlighed
Foruden de her nævnte tiltag, opfordrer Azets alle medarbejdere til at udvise ansvarlighed og følge de generelle anbefalinger fra regeringen og Sundhedsstyrelsen.
Ved spørgsmål til denne information er man velkommen til at kontakte Azets pr. email til info@azets.com
11. marts 2020
AZETS - CORONAVIRUS MITIGATION PLAN
Azets recognize the significant impact coronavirus could cause on our operations and most importantly our employees. To minimize the impact of coronavirus, we are closely monitoring and following the recommendations from the local Public Health Agencies ensuring our business practices fully consider all known risks.
Steps taken by Azets to mitigate the risk:
- We have imposed temporary business travel restrictions for all employees that apply to air travel, both domestic and abroad. All employees that have been visiting risk areas appointed by local
Public Health Agencies - must stay home for 14 consecutive days before returning to the office.
The restrictions also apply to employees whose family members visited these risk areas. - We have a Business Continuity Plan in each of the Nordic Countries and the management team has been trained for such situations in the past. The plan will be activated, in the event of a sustained outbreak.
Current activities carried out by Azets
- all employees have laptops and can work from home every day in case of quarantine;
- IT infrastructure supports remote access that allows employees to work from alternative locations in a secure way;
- delivery organizations are spread across different office locations increasing our possibilities to sustain deliveries through balance and share of workload;
- employees are given instructions on good hand and cough etiquette to minimize spreading;
- hand Sanitizers are available in all offices;
- all guest arriving at our locations must confirm that they have not been visiting risk areas to get access; and
- continuous updates to all employees are available on Azets Intranet pages.
If you have questions or concerns to the above please do not hesitate to mail to info@azets.com.
Har du brug for mere information?
Udfyld formularen og så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Du er også velkommen til at ringe på 70 232 232 eller skrive til os på dialog-dk@azets.com