top banner image
 
 
 

COVID-19 | Azets kan rådgive dig

Azets kan rådgive dig om de udfordringer COVID-19 har medført for din virksomhed.

Her på siden kan du læse om, hvordan Azets kan assistere. Nederst på siden findes info om Azets' tiltag ifm. coronavirussen.

 

Har du brug for rådgivning?

Vi sidder klar til at rådgive og hjælpe med alle de spørgsmål, du måtte have ift. din virksomhed og COVID-19. Det kan f.eks. være om:

  • hjælpepakkerne og hvad de betyder for dig
  • dine medarbejdere, lønforhold mm.
  • refusion og ansøgning heraf
  • din virksomheds økonomi, skat, moms, udsatte frister mm.

Kontakt

Vores Corona-hotline har åben alle hverdage fra kl. 9.00-16.00.

Ring til os på 70 232 232

Skriv til os på corona-hotline@azets.com

 

computer_notebook_night.svg

Bestil i webshoppen

For at gøre det nemt, har vi i vores webshop samlet nogle af de tiltag, virksomheder især har brug for assistance til lige nu:

6. januar 2021

Følg med og få vigtig viden på bloggen

COVID-19 | Forårets hjælpepakker genindføres i hele landet

18.12.2020

Regeringen og flere partier er blevet enige om en aftale med det formål at genindføre hjælpepakkerne fra foråret, målrettet danske virksomheder. Nu er næste skridt EU-godkendelse i relation til statsstøttereglerne.

Læs mere her

COVID-19 | Lønkompensation er igen en mulighed

11.12.2020

Landet er igen lukket ned, og atter står mange arbejdsgivere overfor at skulle afskedige medarbejdere. Derfor er arbejdsmarkedets parterne hurtigt blevet enige om at genindføre en lønkompensationsordning

Læs mere her

COVID-19 | Status på hjælpepakker og gode råd

02.11.2020

I den aktuelle situation med COVID-19 er det vigtigt, at du som erhvervsdrivende og virksomhedsejer gør dig nogle alvorlige overvejelser om, hvordan du kan skåne og sikre din likviditet på den mest hensigtsmæssige måde.

Læs mere her

6. januar 2021

Azets bakker op om regeringens tiltag

Som en stor virksomhed i Danmark med medarbejdere fordelt over hele landet, bakker Azets fuldt op om de initiativer, der løbende fremlægges på Statsministeriets pressemøder.

Som følge heraf, har vi i Azets besluttet, at alle medarbejdere som udgangspunkt arbejder hjemmefra i den kommende periode. Samtidig opfordrer vi til, at fysiske møder begrænses og i stedet afholdes via telefon eller online-kanaler.

Håndtering af leverancer og aftaler

Som en teknologidrevet virksomhed, der også i en almindelig hverdag anvender digitale redskaber og kanaler, er Azets godt gearet til denne situation. Det betyder, at ingen kunder skal være bekymrede for aftalte leverancer. Vores konsulenter tager hånd om kunder og opgaver præcis som de plejer - blot fra et andet sted.

For enkelte afdelinger, hvor vi har vurderet det som nødvendigt, vil der være et mindre beredskab af konsulenter på Azets’ kontorer.

Alle aftalte møder vil som udgangspunkt også blive gennemført. Kunder og samarbejdspartnere aftaler med deres faste kontaktperson i Azets, hvilken mødeform der er bedst passende.

Azets opfordrer alle medarbejdere til at udvise ansvarlighed

Foruden de her nævnte tiltag, opfordrer Azets alle medarbejdere til at udvise ansvarlighed og følge de generelle anbefalinger fra regeringen og Sundhedsstyrelsen.

Ved spørgsmål til denne information er man velkommen til at kontakte Azets pr. email til info@azets.com

11. marts 2020

AZETS - CORONAVIRUS MITIGATION PLAN

Azets recognize the significant impact coronavirus could cause on our operations and most importantly our employees. To minimize the impact of coronavirus, we are closely monitoring and following the recommendations from the local Public Health Agencies ensuring our business practices fully consider all known risks.

Steps taken by Azets to mitigate the risk:

  1. We have imposed temporary business travel restrictions for all employees that apply to air travel, both domestic and abroad. All employees that have been visiting risk areas appointed by local
    Public Health Agencies - must stay home for 14 consecutive days before returning to the office.

    The restrictions also apply to employees whose family members visited these risk areas.

  2. We have a Business Continuity Plan in each of the Nordic Countries and the management team has been trained for such situations in the past. The plan will be activated, in the event of a sustained outbreak.

Current activities carried out by Azets

  • all employees have laptops and can work from home every day in case of quarantine;
  • IT infrastructure supports remote access that allows employees to work from alternative locations in a secure way;
  • delivery organizations are spread across different office locations increasing our possibilities to sustain deliveries through balance and share of workload;
  • employees are given instructions on good hand and cough etiquette to minimize spreading;
  • hand Sanitizers are available in all offices;
  • all guest arriving at our locations must confirm that they have not been visiting risk areas to get access; and
  • continuous updates to all employees are available on Azets Intranet pages.


If you have questions or concerns to the above please do not hesitate to mail to info@azets.com.

Udfyld formularen, så kontakter vi dig inden længe

Ja, vær venlig at håndtere min anmodning. Jeg accepterer, at Azets modtager og gemmer mine kontaktoplysninger i overensstemmelse med Privacy Statement

Ja tak, jeg vil gerne tilmeldes nyhedsbrevet fra Azets. Jeg kan til enhver tid afmelde mig igen.