top banner image
 
 
 

Rekruttering for kunder

I Azets rekrutterer vi både til interne fastansættelser hos vores kunder og konsulenter til interim opgaver. Du kan finde alle ledige stillinger for vores kunder her. 

Vi matcher dine kompetencer med de rette opgaver og virksomheder. 

Azets' netværk

Vi har et stort netværk af kunder samt både fastansatte og freelance konsulenter - et netværk, som du kan blive en del af. 

I Azets hjælper vi kunder både med interim assistance og rekruttering til faste stillinger. Det vil sige, at vi altid søger efter kompetente konsulenter og medarbejdere inden for regnskab og løn, som enten fastansættes hos en kunde eller tilknyttes vores netværk som selvstændig freelancer.

Uanset hvad du søger, så kan du benytte Azets' netværk til din karriere.  

chair_afternoon.svg

 

 

 

 

Ledige interim opgaver

På vores LinkedIn-side kan du løbende følge med i, hvilke interim opgaver, vi ønsker besat. Så husk at følge med!

Se ledige interim opgaver

magnifierglass_afternoon.svg

 

 

 

 

Bliv associeret konsulent - Opret dit CV

Vi anbefaler, at du registrerer dit CV i vores database af kvalificerede konsulenter. Det gør det nemmere for os hurtigt at matche dig med den rette virksomhed.

Opret dit CV

Mød tre interim konsulenter hos Azets

Vi søger konsulenter på alle kompetenceniveauer

Interim assistance

Vi sikrer vores kunder høj kvalitet og større sikkerhed med interim assistance. Behov for alsidige og forskellige konsulenter betyder, at vi søger mange forskellige professionelle profiler, som eksempelvis: 

  • Finansbogholder
  • Debitor- og kreditbogholder
  • Controller
  • Lønmedarbejder
  • HR-medarbejder

se eksempler på konsulentprofiler

Interim management

Vi hjælper også kunder, der har behov for interim management inden for regnskab, løn og HR i kortere, længere eller faste perioder. Det gælder eksempelvis følgende profiler:

  • CFO
  • Økonomichef
  • Regnskabschef
  • Lønchef
  • HR-chef

læs mere om interim management

Azets er et konsulenthus samlet af eksperter inden for regnskab, løn, HR og teknologi.
Vil du vide mere om Azets som arbejdsplads?  

Bemandingsløsninger

Vi hjælper og assisterer virksomheder med rettidige og kvalificerede bemandingsløsninger inden for økonomi, regnskab, løn og HR. Vi matcher din profil med de rette opgaver. 

Vores ydelser omfatter interim assistance, interim management, ansættelser på fast kontrakt og rekruttering til faste stillinger. Derfor kan vi skabe et samarbejde baseret på dine ønsker.

Værdiskabende relationer

Med over 10 års erfaring er vores afdeling for interim assistance en samarbejdspartner, der har fokus på vores værdiskabende relationer samt gensidigt udbytte og optimering for både konsulenter og virksomheder.

Vi skaber spændende muligheder for ambitiøse og professionelle konsulenter og freelancere, og vi matcher virksomheders behov for assistance med konsulenternes faglige og personlige kompetencer. 

Kunderne udtaler

"Azets' interim konsulent er med til at sikre vores præstation, og har også mulighed for at bidrage med faglig læring til vores team grundet dennes ekstra høje faglige niveau.”

★★★★★ 

Lærke Schmidt
CFO
Volvo Entreprenørmaskiner A/S

Volvo

Læs hele casen

"Efter en snak med Azets om vores behov og de arbejdsopgaver, der skulle udføres, blev jeg kort efter præsenteret for en kandidat, der kunne starte øjeblikkeligt,”

★★★★★

Ida Sparrevohn
HR- og administrationschef
Tia Technology A/S

Tia Technology

Læs hele casen

"En af fordelene ved samarbejdet med Azets er, at de internt er opdateret og sparrer med hinanden om den nyeste viden inden for økonomistyring og lønkørsel."

★★★★★

Tommy Vincentz Larsen
Direktør
Operator Systems A/S

Operator Systems A/S

Læs hele casen

Kontakt os

Er du interesseret i at blive en del af Azets' netværk, så du kan matches med de rette opgaver, når vi rekrutterer for vores kunder? Hvis du vil høre mere om mulighederne, er du velkommen til at kontakte os.

Telefon 70 27 31 30