Azets' netværk
Vi har et stort netværk af kunder samt både fastansatte og freelance konsulenter - et netværk, som du kan blive en del af.
I Azets hjælper vi kunder både med interim assistance og rekruttering til faste stillinger. Det vil sige, at vi altid søger efter kompetente konsulenter og medarbejdere inden for regnskab og løn, som enten fastansættes hos en kunde eller tilknyttes vores netværk som selvstændig freelancer.
Uanset hvad du søger, så kan du benytte Azets' netværk til din karriere.
Ledige interim opgaver
På vores LinkedIn-side kan du løbende følge med i, hvilke interim opgaver, vi ønsker besat. Så husk at følge med!
Bliv associeret konsulent - Opret dit CV
Vi anbefaler, at du registrerer dit CV i vores database af kvalificerede konsulenter. Det gør det nemmere for os hurtigt at matche dig med den rette virksomhed.
Mød tre interim konsulenter hos Azets
Vi søger konsulenter på alle kompetenceniveauer
Interim assistance
Vi sikrer vores kunder høj kvalitet og større sikkerhed med interim assistance. Behov for alsidige og forskellige konsulenter betyder, at vi søger mange forskellige professionelle profiler, som eksempelvis:
- Finansbogholder
- Debitor- og kreditbogholder
- Controller
- Lønmedarbejder
- HR-medarbejder
se eksempler på konsulentprofiler
Interim management
Vi hjælper også kunder, der har behov for interim management inden for regnskab, løn og HR i kortere, længere eller faste perioder. Det gælder eksempelvis følgende profiler:
- CFO
- Økonomichef
- Regnskabschef
- Lønchef
- HR-chef
læs mere om interim management
Azets er et konsulenthus samlet af eksperter inden for regnskab, løn, HR og teknologi.
Vil du vide mere om Azets som arbejdsplads?
Bemandingsløsninger
Vi hjælper og assisterer virksomheder med rettidige og kvalificerede bemandingsløsninger inden for økonomi, regnskab, løn og HR. Vi matcher din profil med de rette opgaver.
Vores ydelser omfatter interim assistance, interim management, ansættelser på fast kontrakt og rekruttering til faste stillinger. Derfor kan vi skabe et samarbejde baseret på dine ønsker.
Værdiskabende relationer
Med over 10 års erfaring er vores afdeling for interim assistance en samarbejdspartner, der har fokus på vores værdiskabende relationer samt gensidigt udbytte og optimering for både konsulenter og virksomheder.
Vi skaber spændende muligheder for ambitiøse og professionelle konsulenter og freelancere, og vi matcher virksomheders behov for assistance med konsulenternes faglige og personlige kompetencer.
Kunderne udtaler
"Azets' interim konsulent er med til at sikre vores præstation, og har også mulighed for at bidrage med faglig læring til vores team grundet dennes ekstra høje faglige niveau.”
★★★★★
Lærke Schmidt
CFO
Volvo Entreprenørmaskiner A/S
"Efter en snak med Azets om vores behov og de arbejdsopgaver, der skulle udføres, blev jeg kort efter præsenteret for en kandidat, der kunne starte øjeblikkeligt,”
★★★★★
Ida Sparrevohn
HR- og administrationschef
Tia Technology A/S
"En af fordelene ved samarbejdet med Azets er, at de internt er opdateret og sparrer med hinanden om den nyeste viden inden for økonomistyring og lønkørsel."
★★★★★
Tommy Vincentz Larsen
Direktør
Operator Systems A/S
Kontakt os
Er du interesseret i at blive en del af Azets' netværk, så du kan matches med de rette opgaver, når vi rekrutterer for vores kunder? Hvis du vil høre mere om mulighederne, er du velkommen til at kontakte os.
Telefon 70 27 31 30